Een van Wrexham’s Championship rivalen is deze week in verband gebracht met een overname door een miljardair.
Wrexham fans zijn meer dan bekend met het succes dat een overname een voetbalclub kan brengen.
Ryan Reynolds en Rob Mac kochten de Red Dragons in 2021 en hebben de club uit Wales volledig getransformeerd.
Deze week nog behaalde Wrexham voor het eerst in meer dan veertig jaar een plaats in de vierde ronde van de Carabao Cup.
Ondertussen hebben ze EFL-geschiedenis geschreven door drie promoties op rij te winnen onder leiding van Reynolds en Mac.
Hun Noord-Amerikaanse eigenaren tonen geen tekenen dat ze hun interesse verliezen en hun plan om Wrexham nog verder te laten groeien is duidelijk.
Ryan Reynolds en Rob Mac willen belang in Wrexham verkopen
In de zomer werd bekend dat Reynolds en Mac een belang in Wrexham willen verkopen.
De club kreeg destijds een waardering van 350 miljoen pond en het bericht over een nieuwe investering kreeg veel aandacht.
Financieel expert Adam Williams suggereerde dat de investering van Turki Al-Sheikh in Wrexham de ‘grootste deal die Saoedi-Arabië in het voetbal heeft gedaan’ zou zijn.
Al-Sheikh was eerder eigenaar van UD Almería en werd deze week in verband gebracht met een mogelijke overname van een Championship team.
Onlangs doken er berichten op dat Al-Sheikh Bristol City wilde kopen.
The Robins doen dit seizoen mee aan de top van het Championship en zouden in mei mee kunnen doen om promotie.
De Saoedische miljardair heeft nu echter via sociale media berichten van de hand gewezen dat hij Bristol City wil overnemen.
Hij schreef op X/Twitter: “Het is niet waar dat ik Bristol City FC ga kopen.”
Wrexham moet nog nieuwe investeringen bevestigen na de komst van de familie Allyn in 2024.